tiwix

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Anna Baustmann - 29 september 2013 16:19

Hej vänner! Var på IKEA med mamma & Nina igår! Vi for vid 08:00 & var hemma typ... 21:45.. Sen slog jag in Karlssons present! Sen lämnade jag den på hennes bro, HAHA skojigt av mig!

Vi gick 2 varv på ikea & handlade skor på skopunkten intill. Vart jätte nöjd över mina inköp för över 1300:-, men det var det värt det! Mina rum är mycket gosigare nu. Det ända som saknas är Hampus som far utomlands imorrn... FUU, lämnar mig själv i Sverige, sjuk & allt.. Tihi snodde med mig hans tröja i fredags iallafall, så nått har jag


Vet inte om jag ska till skolan imorgon, tror inte det. Var heelt slut igår & kan inte andas med näsan.. Jag som var sjuk för max 3 veckor sen också.. ÅH, dumma imunförsvar. Måste kanske börja med Actimel igen. Tahaha, vet inte ens själv om jag var sarkastisk. 

Men om jag är hemma imorgon blir det att fixa PRAOuppgifterna. Usch för redovisningar!! Hatar dem mer än allt.

Nu ska jag äta middag snart, suring. 


Ha en bra vecka!

Puss vänner!


 

Ha det så bra utomlads älskling, väntar i Sverige på dig! Kom inte hem med malaria är du gullig 

Presentation


Glad tjej född 1998!
Älskar kompisarna & mat.
Gilla gärna min blogg, puss!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards