tiwix

Alla inlägg under oktober 2013

Av Anna Baustmann - 28 oktober 2013 17:38

Medans alla ni vackra människor därute har kul med era liv nånstans tänkte jag bara berätta att jag har suttit inne hela dagen.

Vaknade rätt tidigt för en viss hund vägrade vara tyst & att min syster började skrika på honom & använda sin jävla visselpipa var det inte speciellt lätt att somna om. När jag väl kliver upp så möter jag en passa toapapper i hallen sen sitter Kiiwi där som ett nöt & spelar oskyldig, så det var ju bara att börja städa upp efter honom. Sen la jag mig vid tv:n en stund, men det fick jag inte heller. Så han bara skällde sen gick jag ut med honom 2 gånger under dagen, sen kom Nina hem & då for dem till Peter. Sen vart jag helt rastlös... Då ville jag ha nått att göra.


Men nu när man ställt tillbaka klockan känns det som att det är mitt i natten men ändå är klockan bara 17:00, typ. Orkar inte göra nån sminkning heller för ljuset här är sämst & då blir allt fult.

Nej nu ska jag sluta vara negativ här & kolla om nått roligt istället, hejdå på er.

 

Bästa.

Av Anna Baustmann - 22 oktober 2013 18:56

Jag hade tid över idag & bestämde mig för att göra nån sminkning på mig själv, som jag sa. Nu spammar jag med inlägg, men lägger jag inte upp det NU kommer det inte bli gjort.

Det är bara några bilder här!


Kommentera!!


 


   

Av Anna Baustmann - 22 oktober 2013 18:06

Fotade Kiiwi idag som sagt! Här är bilder.





 

Sen de lite roliga bilderna!  

Suddig, Jag vet. men han var bara så cp & söt där.


 



K A M E R A; Canon EOS 600D

F O T O G R A F; Jag

"M O D E L L"; Kiiwi

(Det är min systers kamera)

 

KOMMENTERA VAD NI TYCKER HÄR PÅ BLOGGEN, INTE FACEBOOK HELST.

Av Anna Baustmann - 22 oktober 2013 12:07


Älskar denhär låten för tillfället, men snart är den sönderspelad!


Hej people. Vaknade vid halv 11 & steg upp, tänkte att det var lördag.. Men nja... Snart! Drog iallafall på mig min Onepiece & tog Kiiwi & fick låna Ninas kamera för att fota honom. Så jag gick ner på en lägda först, men där var den nyfallna snön för god att smaska på så vi gick upp på asfalten & det blev enden riktigt bra bilder!

T y c k e r   n i   a t t   j a g   s k a   l ä g g a   u p p   f a v o r i t e r n a   h ä r?   k o m m e n t e r a!


Vi är då lediga idag sköönt. Sen ska jag kolla på nå smink turtorial, kolla om jag kan kladda på nått.

Nu ska jag läsa dendär boken & svara på frågorna. Puss!


 

Av Anna Baustmann - 21 oktober 2013 20:40

Ja, som rubriken lyder så har man ju bra & dåliga dagar. Som skrivet så skulle jag prata med syven idag 09:30 & det känder otroligt bra efteråt, jag hade fått lite mer info om själva linjerna, det som passar mig & lixom vilken linje som är den "lättare vägen", jag gillar våran nya syv. Han är jätte peppande & världens goaste människa.

Han fick mig peppad på att börja plugga & tro på mig själv mer på bara en kvart, känns som att livet är på topp idag!

Var en gryymt bra dag. Var god lunch, lektionerna efter lunchen försvann för vi skulle prata om alkohol & sånt, sen hade anderstoparna en "konsert" i caféterian, sen var det slut! Dessutom så är vi lediga imorgon & så ska vi bara läsa en bok & svara på en massa frågor, såå skööönt med sovmorgon.

Ikväll är jag så olik mig att jag ska lyssna på musik så att öronen blöder & börja med tekniken. Har prov på fredag & jag vill verkligen komma in på gymnasiet så, let's get working!


Ha det gott människor, jag menar det!

     

Av Anna Baustmann - 20 oktober 2013 15:13

Igår spenderades natten då hos Hampus. Grymt mysigt efter att han varit 2 veckor utomlands, bara fusk.

For hem vid 12, för Aina skulle komma som sagt. Så hon var här till halv tre ungefär & nu hamnade jag här!


ikväll bär det av till mamma, sen är det då en ny vecka. Ska till syven imorgon 09:30!

Nu har jag inget mer å skriva herrpp

Av Anna Baustmann - 18 oktober 2013 09:09

Hej gott folk! Underbar fredag idag, kallt som tusan bara. Det är halkigt ute också... Men snart är det helg & då kan man ba finnas till.

Ikväll så ska jag & Sandra gå runt på stan, "ta en fika" & prata om allt & ingenting, typ! Sen skulle vi kanske även fota lite. Så mysigt!

Innan jag far hem ska jag nog svänga förbi på hemmakväll så jag har lite till kvällen & tjocka mig på, det är ju faktiskt fredag. Jag älskar fredagar, vi har väldigt härliga lektioner. Iallafall på förmiddagen, dock är dem ganska tråkiga...

På lördag kommer Aina till oss & fikar, nej inte poliser. Pappas fostermamma! & det blir trevligt, senare på kvällen ska jag fara & spendera natten i Bureå med min älskling så det blir superduper!

På söndagen ska jag förmodligen försöka få ordning i mitt & Ninas rum för jag har grejer överallt... Dessutom så skulle jag behöva "rensa" min resväska som jag släpar fram & tillbaka varje äckelsöndag!

Men det får jag leva med, så det måste jag göra nått åt!


Men nu ska jag kolla på en massa krönikor, haha.. Ha en bra helg, puss!

 

Bara för att jag känner så om vissa personer vid vissa tillfällen! :)

Av Anna Baustmann - 17 oktober 2013 13:33

Hej!

Har haft 2 prov i engelska & har ett i svenska imorgon. Har dessutom tyska förhör imorgon som pricken över i.

Idag snöade det även imorse & jag är bara så allmänt sugen på snö & skoter, iallfall sportlov. Jag tror inte bara att det är jag som är skolless.

Igår kollade jag igenom en gymnasietidning som vi fick av syven. Jag fick helt plötsligt panik & började tänka på vad jag faktiskt vill bli när jag "blir stor". Det siktar sig mot naturbruks i nuläget, men vi ska & lyssna på 5 olika gymnasier snart & det känns faktiskt otroligt skönt!


Igår var det då onsdag & jag hade då Madikken, så otroligt snällt av Jasmine att låta mig rida där!

Vi red i skogen för det mesta, barbacka! så mysigt. Dock så flög jag av en gån & knäet & höften tog emot. Det gör ont idag, men det ser inte så farligt ut. Det gör ondare än man tror. Men det gick bra, vi red hem direkt sen för ponnyerna vart som de vart!


Nu ska vi ha "hälsokurs" hejdå! <3

Presentation


Glad tjej född 1998!
Älskar kompisarna & mat.
Gilla gärna min blogg, puss!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards