tiwix

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Anna Baustmann - 10 juli 2013 15:11

Hejsan vänner!

Sitter i vardagsrummet & har nyss kommit hem från Furuvallen. Hade jätte roligt med allihopa, vi var 8 stycken & 7 mopeder, haha & gissa vem som inte hade en moppe? - Jag  Men som tur är fick jag åka med Moa från mamma & med Hampus till texta & tillbaka!

-

Ja som sagt så tältade vi på Furuvallen & det var rena helvetet att få upp tälten... Haha, jag Alva & Karlsson var där före alla andra för att vi ville ha tälten klara när de kom, men vi satt med alla dess saker mitt på fotbollsplan tills pojkarna kom & hjälpa oss, haha!

Sen efter ett tag när alla flyttat in, så grillade vi lite. Boss spelade gitarr & det var hur mysigt som helst, efter ett tag for vi vidare till Texta & badade! Det var kallt som attans! Hade aldrig badat om inte Hampus & Boss typ dränkt mig..! Men jag doppade kroppen iallafall!

-

När vi kom tillbaka var Martin där & en massa andra & hade gjort en massa saker, hah... Sen var dom runt tälten när vi låg i dom, det var tre tält + lill tältet som ingen sov i, Det var typ småläskigt! 

Sen när dom gått så låg NÅGRA PERSOER I GRANNTÄLTET & snackade typ hela natten & man kunde inte motstå att lyssna, hahaha.. Sen sa Emil "tysta leken" ramsan sen vart det knäpp tyst & då slocknade typ alla samtidigt.. 

Sen vaknade men ju i omgångar av alla olika anledningar, hihih!

-

Men det var hur kul som helst & måste göras om!


Puss vänner <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Glad tjej född 1998!
Älskar kompisarna & mat.
Gilla gärna min blogg, puss!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards