tiwix

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

ENGLISH

Av Anna Baustmann - 9 oktober 2013 18:09


^Denna går på repeat just nu, haha!

 

Hej! Sitter vid datorn nu igen & ska egentligen plugga, men det kan jag göra sen. Det är inte lika kul.
Idag var det då onsdag, har haft skola såklart fast imorse for jag till vårdcentralen & kollade mitt 7 åriga ärr, som sitter precis under läppen.
Dem tog bara kort på det & skulle sicka det vidare till nån hudsak, pga att jag bitit mig där väldigt mke på sistonde.
Sen for jag till skolan & det är var tråkigt, saknar min bejb sååå..!

 

Efter skolan for jag till Jasmine nästan direkt! Jag fick rida Madikken & göra balansövningar! Var riktigt roligt & jag tyckte det gick väldigt bra! Dock så har Maddi lite svårt för högervarv, men jag fick henne i rätt galopp med tips såklart.
Så vi har bestämt att jag ska ha henne varje onsdag ett tag framöver, sen kanske utöka till 2 dagar i veckan osv, för Jasmine ska ju skaffa en till ponny, Dun, nu till helgen & jag vill mer än gärna hjälpa till då! Kommer bli toppen!

Flög/gled av 3 ggr, en gång "landade" jag på fötterna så det gills typ inte! Haha sen de två anrdra gångerna föll jag, asså på marken, HAHA men det gick bra, huvudet fick ett slag, men det var inte så farligt!

Hoppas på en toppen dag imorgon & att jag klarar engelskan. Fu.. Men Nu ska jag plugga för att jag måste!

 

Ha ett bra liv, puss läsare! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Baustmann - 24 januari 2014 11:37

Hej! Har haft så mycket för mig att jag inte hunnit vara vid datorn! Har för det mesta varit med Emil eller pluggat. Fredag idag vilket känns så jävla awesome! Moa S kanske följer med hem till mig ikväll så ska vi tjocka oss en massa & sen förhoppn...

Av Anna Baustmann - 30 december 2013 17:34

Hej! Som ni vet så höll jag på med mitt rum i typ tre timmar igår! Vart rätt nöjd med resultatet, har ett som sovrum och de andra som ett träning/smink rum. Jag har också en fetish för levande ljus!! Jag har 14 stycken i bara ena rummet.   Idag v...

Av Anna Baustmann - 30 december 2013 00:54


Hej kära vänner och andra, huehue. Nytt år snart! Om typ 2 dagar. Hoppas att min och Sälls plan går som planerat, Annars får vi hitta på nått annat..!   Har iallafall firat jul hos pappa och firat jul, varit en massa med Emil och såklart med Moa!...

Av Anna Baustmann - 23 december 2013 13:17


^Det jag lyssnar på för de mesta!   Hej! Julafton imorgon. Är taggad, huhu! Kan jag inte va ensam om? Men det är ju dehär med snön? Vart är den?! Jag vill köra skoter och göra snögubbar!! Jag saknar snön och vill utrota julmusiken. Asså d...

Av Anna Baustmann - 22 december 2013 18:54


Fixade till bloggen sådär grisrosa och allmänt söt i brist på saker att göra! Vad tycks?   ...

Presentation


Glad tjej född 1998!
Älskar kompisarna & mat.
Gilla gärna min blogg, puss!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards