tiwix

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2013

I HATE INTERNET SOMETIMES. KLICK HERE!

Av Anna Baustmann - 20 augusti 2013 17:18

Speciellt när allt man skrivit försvunnit från bloggen då internet laggar. Jag hade suttit & skrivit om klassresan i Göteborg i 2 timmar, lagt in 55 bilder.... Sen försvann allt.. Tror ni jag dog lite eller?

-

Så jag gör en kort sammanfattning, som förmodligen blir lång.. SKA FÖRSÖKA.


I TORSDAGS 

Var uppe tidigt då, fast än det inte behövdes! Gick på en 4km prommis vid halv 8 på morgonen med Jasmine. 

Sen väntade jag hela dagen & packade det sista. For till Bureå & bussen kom vid 18:45 så var i Umeå vid 20:30. Dock var tåget försenat till ungefär 22:30. Satt oss till rätta, bäddade upp efter en stund & utforskade lite av tåget!

 

I FREDAGS

Vaknade rätt tidigt av att Jasmine låg mitt emot & kollade på mig. Var lite förvirrad för att jag var i ett tåg & var så trött dagen innan så minns inte speciellt mycket.

Vi var i Göteborg vid 11:00 som planerat, åkte spårvagn till hotellet & lämnade allt bagage! Gick över vägen till universeumet & var där iprincip hela dagen. Sen åkte vi "in till stan" & åt middag på Pizza hut! & Det var sååå gott!

Sen for vi & bowlade! Jag & Jasmine spöade Hampus, Gustav & Simon D! Var discobowling vilket gjorde allt såå mycket roligare!
Sen var jag hos Hampus med dem i deras rum tills jag drog mig till där jag sov, med Wilma & Moa K.


I LÖRDAGS

Vaknade vid halv 8 av att Wilma väckte mig. Kuddarna var sjuukt sköna! Sen efter ett tag gick vi & väckte Säll & Jasmine & vidare ner till frukosten. Sen gick vi upp & fixade oss för Laserdome & Liseberg/stan efter åt!

& Laserdome är såååå skjukt roligt! Man känner sig som en polis Som har en väst & ett vapen som blinkar... HAHA men ändå! Det var jääätte roligt. Sen for jag, Jasmine & Fanny till Liseberg direkt! Åkte Balder. Sen åkte vi nån mer innan vi var på Burger King & tryckte hamburgare! 

Sen mötte jag & Jasmine upp Hampus, Gustav & Simon & åkte en massa med dem! Stannade där tills dem stängde, vilket var 23:00!

Gick hem till hotellet, som tur var så låg det bara på andra sidan vägen. Gick till rummet, tog på mig mjukisbyxor & pyjamas tröjan & drog med mig Säll till Simon, Hampus & Gustav. Tihihi! 

Vid 03:00 kom Lukas & Palle in & skrek att Simon skulle komma & äta cheeseburgare som de köpt på McDonalds.. HAHA! Så Simon & Moa gick. Sen Somnade jag hos Hampus, såå mysigt


I SÖNDAGS

Vaknade nån minut innan väckarklockan & frös, för att en viss pojkvän på andra sidan hade tagit allt täcke 

Efter ett bra tag var alla vakna & jag gick till vårt rum, packade ihop motvilligt & tvättade håret. Sen for nåra till Naturhistoriska Muséet & nåra till Åbybadet. Jag, Säll & några till for till badet. Det var rätt drygt, men ändå hihih.

Fanns typ en pool.. Som var smockad med folk, huhu & vattenkanor Sen åte vi buss till hotellet & hämtade resväskorna sen for vi mot Nordstan när alla var samlade. Åt nånstans där det var pasta buffé & det var suuper gott. Sen fick vi gå runt lite på stan innan i for hem. Köpte ett skal till Nina!

Sen satt vi oss på tåget vid 17:25! Gick & vålgästade hos Hampus & dem, hihi! Var där heela kvällen & sa "Gulbil", mös & pratade om allt mellan himmel & jord

Gick & la min där jag skulle senare & somnade nästan direkt jag la mig, var hur trött som helst. Dock var det lite kallt.. Men somnade efter ett tag.


I MÅNDAGS

Vaknade av att nån petade på mig.. Var jävligt trött & inte ens vaken när jag packade ihop det sista. 

Var framme redan klockan 07:00 på morgonen. Stannade & väntade på bussen sen fick vi en enorm macka!
Sen i bussen, somnade jag ett x-antal gånger.. Hahah så sjuuukt trött jag var! Ni anar inte!
Pappa hämtade mig i Bureå & var hemma vid 10:12. Nina var inte hemma så jag skulle ta hand om sötaste Kiiwi som hoppade på mig när jag kom in, haha mysigaste välkomnande hem på länge

Senare på kvällen var jag på stan med Sandra & shoppade!


I DAG

Vaknade först av väckarklockan vid 05:55, sen kom Kiiwi & slickade mig i ansiktet & hoppade på mig, för att Nina bad han & väcka mig, haha! Så jag klev upp & gjorde mig i ordning för skolan! Cyklade mot bussen vid 07:00 & på skolan så gjorde vi en tävling som vårat lag kom näst sist i.. Hehehe!
Sen samlades vi i de nya klasserna & fick våra scheman & pratade om en massa annat ointressant skit!
Schemat sög, ursäkta mig. Men jag tycker det..!

 

Nu tycker jag inte jag ska behöva berätta mer & för alla som orkat läsa allt, GOOD WORK!

KYSS  

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Baustmann - 24 januari 2014 11:37

Hej! Har haft så mycket för mig att jag inte hunnit vara vid datorn! Har för det mesta varit med Emil eller pluggat. Fredag idag vilket känns så jävla awesome! Moa S kanske följer med hem till mig ikväll så ska vi tjocka oss en massa & sen förhoppn...

Av Anna Baustmann - 30 december 2013 17:34

Hej! Som ni vet så höll jag på med mitt rum i typ tre timmar igår! Vart rätt nöjd med resultatet, har ett som sovrum och de andra som ett träning/smink rum. Jag har också en fetish för levande ljus!! Jag har 14 stycken i bara ena rummet.   Idag v...

Av Anna Baustmann - 30 december 2013 00:54


Hej kära vänner och andra, huehue. Nytt år snart! Om typ 2 dagar. Hoppas att min och Sälls plan går som planerat, Annars får vi hitta på nått annat..!   Har iallafall firat jul hos pappa och firat jul, varit en massa med Emil och såklart med Moa!...

Av Anna Baustmann - 23 december 2013 13:17


^Det jag lyssnar på för de mesta!   Hej! Julafton imorgon. Är taggad, huhu! Kan jag inte va ensam om? Men det är ju dehär med snön? Vart är den?! Jag vill köra skoter och göra snögubbar!! Jag saknar snön och vill utrota julmusiken. Asså d...

Av Anna Baustmann - 22 december 2013 18:54


Fixade till bloggen sådär grisrosa och allmänt söt i brist på saker att göra! Vad tycks?   ...

Presentation


Glad tjej född 1998!
Älskar kompisarna & mat.
Gilla gärna min blogg, puss!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards