tiwix

Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

SPONGEBOB IN MY HEART

Av Anna Baustmann - 30 juli 2013 17:21

 

^Den nya headern jag slängde ihop igår! Vad tycks? #KOMMENTERA #NY #HEADER

-

Hej! Idag har nog varit världens lataste dag, var huuur skönt som helst!

Vaknade vid 11 & åt lunch sen gick jag tillbaka till sängen & somnade om till någongång med Svampbob på, han är bäst! Sen så har jag bara legat i sängen heela dagen & degat. Så mysigt.

-

Men imorgon blir det andra planer! Då kommer sminkväskan fram, för Amanda kommer hit & jag ska göra några roliga sminkningar på henne sen får vi se vad som händer! men hon ska iallafall sova hos mig & det blir bra!

-

Men nu så ligger Zigge i mitt knä & vi ska mysa till ännu mer Svampis, puss <3

 
 
misan

misan

31 juli 2013 15:17

Den var jätte snygg! Nästan att jag vill göra en sån till min blogg. Fast kanske med lite andra bilder ;)
Fast då skulle jag känna mig som en stor härmapa

http://misansims.bloggplatsen.se

Anna Baustmann

1 augusti 2013 12:30

hahaha tack!! Jag skulle inte bry mig, bara glad att vara insperation för någon!
Kram?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Baustmann - 24 januari 2014 11:37

Hej! Har haft så mycket för mig att jag inte hunnit vara vid datorn! Har för det mesta varit med Emil eller pluggat. Fredag idag vilket känns så jävla awesome! Moa S kanske följer med hem till mig ikväll så ska vi tjocka oss en massa & sen förhoppn...

Av Anna Baustmann - 30 december 2013 17:34

Hej! Som ni vet så höll jag på med mitt rum i typ tre timmar igår! Vart rätt nöjd med resultatet, har ett som sovrum och de andra som ett träning/smink rum. Jag har också en fetish för levande ljus!! Jag har 14 stycken i bara ena rummet.   Idag v...

Av Anna Baustmann - 30 december 2013 00:54


Hej kära vänner och andra, huehue. Nytt år snart! Om typ 2 dagar. Hoppas att min och Sälls plan går som planerat, Annars får vi hitta på nått annat..!   Har iallafall firat jul hos pappa och firat jul, varit en massa med Emil och såklart med Moa!...

Av Anna Baustmann - 23 december 2013 13:17


^Det jag lyssnar på för de mesta!   Hej! Julafton imorgon. Är taggad, huhu! Kan jag inte va ensam om? Men det är ju dehär med snön? Vart är den?! Jag vill köra skoter och göra snögubbar!! Jag saknar snön och vill utrota julmusiken. Asså d...

Av Anna Baustmann - 22 december 2013 18:54


Fixade till bloggen sådär grisrosa och allmänt söt i brist på saker att göra! Vad tycks?   ...

Presentation


Glad tjej född 1998!
Älskar kompisarna & mat.
Gilla gärna min blogg, puss!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards